GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Természetesen, termék ugyanúgy néz ki mint a képen.
A megadott email címre elektronikusan megkapja.
Jelenleg nem. Ez egy gyakori kérdés, a megrendeléskor bankkártyával lehet teljesíteni.
Itt megtalálja a szállítási költséget és a szállítási módokat: Szállítási költség itt.
Számos oka van annak, hogy egy megrendelést felfüggesztettek. Az első például a helyes adatok hiánya a sorrendben.
Lehet, hogy hibát követett el a címében, helytelen irányítószámban vagy telefonszámban.
A második leggyakoribb ok az, hogy megrendeléséből hiányzik egy termék. Ne idegeskedj, ez néha előfordul.
Az Ügyfélszolgálati Iroda kezdete: 8-16. Valószínűleg munkaidő után kaptak információt a szabálytalanságokról.
Adjon egy percet, munkatársaink minden bizonnyal felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatos információkkal
Az elállási űrlapot itt találja: Visszavonás a szerződésből / csere.
Ha nem rendelkezik nyomtatóval - írja át kézzel, de mindenképpen írja alá a megfelelő helyen.
Az előírásainknak megfelelően a visszaszállítás költségeit az ügyfél viseli.
Legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor az Ügyfél kijelentette, hogy élni fog a szerződés elállásának jogával.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg vissza nem küldjük az igazolást a visszaküldésről*.
*amelyik előbb bekövetkezik.