HASZNOS INFORMÁCIÓK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Ugyanazt a terméket kapom, amit a képen látok?

Természetesen, termék ugyanúgy néz ki mint a képen.

Hol tekinthetem meg az eladási bizonylatomat?

A megadott email címre elektronikusan megkapja.

Hol ellenőrizhetem, hogy elérhető-e az általam választott termék?
A kiválasztott termék elérhető méretei közvetlenül a képek alatt jelennek meg. Ha a kiválasztott méretű mező be van húzva, az azt jelenti, hogy nem érhető el.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy a választott méretem továbbra is elérhető-e?
Tetszik egy termék, de már nem érhető el a választott méretben? Semmi sem veszett el. Mindig naprakész lehetsz. Csak annyit kell tennie, hogy rákattint egy nem elérhető méretre, és a következő információk jelennek meg: Értesítse a termék elérhetőségéről - kattintson, válassza ki a méretet, és írja be az e-mail címét. Kész!
Szeretném megnézni a termékeket vásárlás előtt?
Nem! A Fashionflow.hu egy online női ruha és kellékbolt, csak postai úton árusítunk. Emiatt vásárlás előtt a termékek megtekintése nem lehetséges. Azonban mi ügyelünk a vásárlás biztonságosságára és kényelmességére, ezért 365 napot biztosítunk Önnek a termék visszatérítésére.
Rendeltem - mikor számíthatok a szállításra?
Üzletünkben a megrendelés teljesítési ideje 2-5 munkanap! Ezt követően a megrendelés átkerül a kiválasztott futárcéghez.
Lehetőség van személyes átvételre?
igen Budapest 1156. Páskomliget utca 26 szám alatt.
Fizethetem a megrendelésemet szállításkor?

Jelenleg nem. Ez egy gyakori kérdés, a megrendeléskor bankkártyával lehet teljesíteni.
Itt megtalálja a szállítási költséget és a szállítási módokat: Szállítási költség itt.

Rossz méretet rendeltem! Mit tehetek most?
Ha hibát követett el a méretben - a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon. Ne feledje, hogy az e-maileket a legrégebbi levelek olvasják, és eltarthat egy ideig, mire egy alkalmazott megtalálja az Ön kérését. Ez idő alatt túl késő lehet a megrendelés bármilyen módosítása.
Miért tartják függőben a megrendelésemet, és még nem kaptam információt?

Számos oka van annak, hogy egy megrendelést felfüggesztettek. Az első például a helyes adatok hiánya a sorrendben.
Lehet, hogy hibát követett el a címében, helytelen irányítószámban vagy telefonszámban.
A második leggyakoribb ok az, hogy megrendeléséből hiányzik egy termék. Ne idegeskedj, ez néha előfordul.
Az Ügyfélszolgálati Iroda kezdete: 8-16. Valószínűleg munkaidő után kaptak információt a szabálytalanságokról.
Adjon egy percet, munkatársaink minden bizonnyal felveszik Önnel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatos információkkal

A csomagban nem kaptam semmiféle elállást a szerződéstől. Hol találom?

Az elállási űrlapot itt találja: Visszavonás a szerződésből / csere.
Ha nem rendelkezik nyomtatóval - írja át kézzel, de mindenképpen írja alá a megfelelő helyen.

Ki viseli a visszaszállítás költségeit?

Az előírásainknak megfelelően a visszaszállítás költségeit az ügyfél viseli. 

Mikor számíthatok visszafizetésre a visszaküldött termékekért?

Legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor az Ügyfél kijelentette, hogy élni fog a szerződés elállásának jogával.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg vissza nem küldjük az igazolást a visszaküldésről*.
*amelyik előbb bekövetkezik.

KAPCSOLAT

KÉRDÉSE VAN?